الجمعة، 10 مارس 2017

مهما هتبعد بقلم الشاعر / إسلام عامر



... مهما هتبعد

مهما هتبعد مهما تغيب
أنا ليك اوفى واغلى حبيب
مهما الدنيا تضحك ليك
عمر الفرحة متنسيك
روح تهواك
وقلب شاريك
مهما هتبعد
مهما تغيب
أنا مجنونك
عمري ماخونك
صاين حبك واعد قلبك
بالاخلاص
مهما هيحصل
لأخر عمري أنا مستنيك
مهما هتبعد
مهما تغيب
مهما يكون قلبك قاسي
مهما تقول انك ناسي
كل
احساسك و احساسي
باين الشوق ف عينيك
شايف صورتي ف مرايتك
حبي بدايتك و نهايتك
وطيفي عايش حواليك
حبك بيجري ف شرياني
موت لي كل أحزاني
امتي هترجع بقى تاني
بين ايدايا ف احضاني
ويضحك ليا زماني
واكمل عمري بيك
واحلم معاك واتمنى
واعيش انا وانت ف الجنة
ما انا من زمان وانا بستنى
لحظة رجوعي ليك
ويبقى أول يوم عيدي
تموت آهاتي وتناهيدي
ونبدأ من جديد
مهما هتبعد مهما تغيب
أنا ليك اوفى واغلى حبيب
مهما هتبعد
مهما هتبعد
مملكة الأحزان
إسلام السيد حسن
السيد سالم
عامر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق