الجمعة، 23 سبتمبر 2016

ياغايبة عن عينى بقلم اسامة_جمال

قلمى ***#اسامة_جمال***حلوان***
ياغايبة عن عينى
بُعدك عنى كاوينى
فى غيابك انا مجروح
وجرح زمان بقا مفتوح
بقولهالك ياروح الروح
انا قلبى بيتألم واتعلم مايجرحكيش بجد بجد وحشتينى
بجد وحشتينى
مش عارف قدرتى اذاى
تنسى لحنىِ انا والناى
علشانك
عزفت اجمل الالحان
بكل رقة ويا حــــنان
ليه هجرك
طال بُعدك
مافيش بعدك فى احزانى حبيب تانى يواسينى
بجد وحشتينى
غيابك يطول
دا مش معقول
تعيشى لحظة من غيرى
يدق قلبك من غيرى
يااميرتى
زمان كنتى
ومازلتى
عليا م الهوا تغيرى
رغم بعدك الاسى
مش ناسى
حنانك ليه
ماغبشى يوم
عن تفكيرى
انا عايش لاكن ميت محتاجك هنا فى حضنى تضمينى
بجد وحشتينى
وحشنى كلامك وضحكتك
ودلالك ويا رقتك
بعت 100مرة جواب
بلوم وشوق ويا عتاب
كتبتة بدمعى
وانا بنعى
طفيت شمعى
من كتر التنهيد
انا وحيد
دى حياتى
بقت فاضيه
ضربتى فى قلبى
بالقاضيه
حكمتى عليا بالاعدام
اعيش وحدى مع الايام
لو حلم غيابك عنى .... صحينى
بجد وحشتينى
لية نسمح بنار تنقاد
بحبه غيره وياعناد
انا الجارح
ياريت قلبك
بقا يسامح
ولو قلبك ماسمحنى انا هقطع شراينى
بجد وحشتينى
يقلمى ***#اسامة_جمال***حلوان***

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق