الخميس، 22 سبتمبر 2016

عمري هو عمرك؟ بقلم جابر عبد القادر؟

عمري هو عمرك؟
?جابرعبدالقادر؟? حوار بين هو وهي؟
هي- انت روحي
ولا ابعد عنك 
لو طلعت روحي
وانا محتاجة
منك كتير ومش
اسيبك تبعد عني
علشان جسمي وقلبي
وعقلي فيك انت حبيبي
هو- طب سيبيني اقوم
وغير حالي انتي اية
ابعدي عني شوية انا
مش اسيبك اليوم
اسمعي وافهمي
انا اتعشة ونسهر معا
انتي لوحدك في
حياتي وروحي
انا كمان محتاج
منك الكتير رغم
شوفت احلي
واجمل وكنت محتاج
اشياء ولكن احتفظت
بحبي ليكي انتي
علشان انتي عمري
انتي الحياة الجميلة
انتي تعرفي حبي
ارجو منك اقوم واغير
واتعشة معا حبيب قلبي -
هي- حبيبي سفرت
واخذت روحي معاك
وكل يوم اتقلب
يمين وشمال
ونفسي ارتاح علي
قلبك وجسمك
ورغم كنت اتعشة
ولكن المس صورتك
واتخيل باني باني
المس قلبك وجسدك
قبل اتعشة معا حبيبي
سماحني وريحني علشان
مشتاقه الي جسمك وروحك
وقلبك بعد كنت بعيد عني شهور
بحبك بموت فيك يا احلي
شيئ لية في الدنيا حبيبي ؟
?جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق