الخميس، 17 نوفمبر 2016

لمهم حبك عايش في قلبي بقلم جابر عبدالقادر

المهم حبك عايش في قلبي..
جابر عبدالقادر.
انت عذاب قلبي... 
احبك يا عذاب حبي
احبك رغم قسوتك عليه
احبك رغم نسيتيني
وانا في قلبك احبك
رغم انتي حلمي
وانا عارف بانك
لا تعترفي بحبي
انتي الهواء وانتي
النسمة رغم بعدك
عني ولا تفكري فيه
كل دة علشان ايه
جميلة ولا علشان
احساسك اة فهمتك
علشان جمال عيونك
لي تعبدي عني احكي
كل دة ليه انتي تعرفي
بانك انتي عمري كلة
وانتي الحب كلة انا اعترف
امامك وامام العالم بانك
مفيش غيرك في وجداني
وجوارحي مفيش غيرك في
دمي وروحي مفيش غيرك
في عيوني ولساني بحبك
ولا اعرف اعيش من غيرك
ارجعي وكل لحظة اعوضك
علي بعدك عني بلاش
القسوه والحيره انا عارف
بانك زعلانه مني بس
احلفلك بكل شيئ في
الحياة باني لا اعرف
غيرك حبيبتي انا اسف
علي كل لحظة سببتها
ليكي وعلشان بحبك سامحيني
واكون انا ليكي الدنيا الجميلة
زي عيونك واحساسك تعالي
معايه علشان انتي لي الدنيا
والحب وبلاش تبعدي عني تاني
بحبك يا اجمل حبك في الحياة كلها؟؟
انا اعترف رغم بعدي عنك كنت اموت
علشان كنت عاوزه اشوفك دايما امامي
وانت السبب في بعدي عنك علشان قلت
ليك بحبك ولا ترد عليه بس قلت اعذبك بس
كنت انا تعذب مش انت علشان انت الروح
وانت الامل وانت الحب ومفيش غيرك في
كل حاجه في جسمي بحبك اكتر من الهواء
واحبك اكتر من الماء احبك اكتر من حياتي كلة
علشان انت الحياة اقولك حمدلله علي سلامه
روحي وقلبي وحمدلله علي سلامتك رجعت ليه
الدنيا بعد ان كنت قلت علي الدنيا سلام بس
لمه شوفتك ورجعت ليه تاني اعيش في دنيا جديده
مع حبيب قلبي وروحي بحبك اوي..جابر عبدالقادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق