الجمعة، 12 فبراير 2016

المهم حبك عايش في قلبي؟ ?بقلم جابرعبدالقادر؟

?المهم حبك عايش في قلبي؟
?بقلم جابرعبدالقادر؟
?لا اقدر علي بعدك ؟
?حبيبتي بسببك انتي وسبب حبي ليكي
مش عارف انا فين كل يوم بدل ان
اروح البيت اروح النادي وكل يوم
رجل الامن يسئلني انت رايح فين
اقولة لية طالع شقتي يقول انت شارب
حاجة اقول لة لية كدة بس يقولي كل
يوم تاتي هنا وتقول نفس الكلام بسببك
انتي نسيت انا فين عارفه ليه علشان
مفيش غيرك في قلبي وفي عيني شوفتي
عملتي ايه فيه بسبب عيونك الجميله التي
لا اري غيره في الدنيا انا في حيره لمه
تكوني امامي ا نس الاهل والاحباب
وشغلي لم اعرف للنوم وقت هل انا في
الليل ولا الصبح هل انا موجود ولا غير
موجود حبيبتي تعرفي بانك انتي الحياه
انتي النور ولكن اليوم عرفت بسببك انتي
ايضا كرهت الحب من عيونك ليه كده فعلتي
فيه ايه رغم كنتي كل شيئ اتكلم مع صديقي
وحين انادي عليه اقوله اسمك انتي تعرفي كنت
اروي حبك بدمي ودموع عيوني علشان كنتي
زهره فؤادي كنتي كل حياتي حبيبتي انا اليوم
اتركك علشان انتي تعيشي وانااترك الحياه
انا اشرب واسهر الليالي واشوف كل يوم نجمه
اقول حبيبتي وحين امسكك اقع من علي السرير
اقول مالك كل يوم كده حبيبتي اغمض عيوني
اشوفك اغلق بابي اشوفك اترك النوم اشوفك
اروح شغلي اشوفك عرفت باني لا اقدرابعد
عنك تعالي لي قبل ان اترك الحياه اليوم ليس
عندي شيئ اقدمه تاني ليكي علشان دموعي
جفت وقلبي ليس في دم خالص اخذتي
كل شيئ مني بسببك انتي --------
حبيبي مالك انا هنا جنبك اه تركت الحياه
ولكن جنبك لو بيدي لا اتركك في حيره
ولكن امر الله هو الذي اخذني ولكن انا
هنا معاك في كل لحظه وكل شيئ تفعله
علشان كنت انت كل شيئ حبيبي شوف
واحده تانيه تعوضك علشان لا اقدر
ارجع ليك تاني ولكن انت في قلبي
وليس غيرك في روحي يا حبيب روحي؟
?جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق