الاثنين، 2 نوفمبر 2015

حبك عايش في قلبي للشاعر جابر غبد القادر

?المهم حبك عايش في قلبي؟
?جابرعبدالقادر؟?انتي حياتي؟
?مساء الخير
يا حبيبتي ايه
الجمال ده
سبحان اللة
علي جمال الفتاه
الجميل بهذا الزي
الاسلامي روعه
وحلوه انا بحبك
اوي علشان انتي
ومحفظه علي جمالك
واسلامك بس ارجو ا
منك لا تتكلمي
حد غيري ممكن -
بس ياحبيبي لا ينفع
كده انا متعلمه ومعايه
شهاده جامعيه علشان
تنفع البشر لا اقدر لا اكلم
حد انتي حبيبي وحياتي -
طب ليه لازوم لبسك ده
يا حبيبتي وعمري ---
انت مش قلت اية الجمال
ده اه انا شوفت غير كده
انا شوفت الجمال ده
بيضحك بصوت عالي
ويجلس في الكافيات
ويشرب الشيشة-----
انت شوفتهم حرام
عليك ان بعد الظن اسم
يا حبيبتي انا احب الزي ده
ومعجب بيه اوي وانا بحبك
علشان كدبس ممكن تشيلي
النقاب وتخليكي با الحجاب يكون
احسن واجمل انتي عارفه
انا بحبك اوي ممكن تعملي كده----
انا اسفه يا حبيبي رغم حبي
ليك ولكن انا بحب ربي اكتر
منك يا حبيبي انت مربي
ذقنك ممكن اقولك شياله
انا اسفه يا حبيب عمري حياتي----
اشكرك بتمسكك بزيك بس الاسلام
مقلش النقاب فرض بس انا
بحبك اوي اوي يا حبيبتي--
وانا كمان بحبك اكتر من حياتي؟
?جابرعبدالقادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق